7 Nisan 2010 Çarşamba

Saat 2 veya 3 olmali


Hector LeMans says: kafandakini sansurlemeden dolambacli yollara takmadan anlatmak bir is

Fandango says: O okutuyor insana, yazinin ortasinda bayginlik geciresin gelmiyor
benzetmeler hos ona bi lafim yok, olmasi da lazim aklinda bir sahne olusmasi icin ama bos biseyin resmini cetrefilli laflarla cizmek iste o beni cildirtiyor.

Hector LeMans says: hani abi neyi betimlediklerini bilmiyorlar
"ne diyorsun!!"

Fandango says: yoksa hani insanlarin dusuncelerini merak ediyoruz
yazanlari okumaya calisiyoruz
ama iste...

Hector LeMans says: Okuyamiyoruz...okunasi degil ki yahu!

Fandango says: hani anlasilmamak icin yazilmis seyleri ben okumuyorum. hep soyut hisler hakkinda ne hissetigini bilmiden.o anda kotu hissediyor belki sadece, kotu hissetiricek cumleler yaziyorlar

Hector LeMans says: ona katlanamiyorum. dusunce yazisi falan olabilir ama konu olacak abicim. havadan oyle guvercinlere tutturulmus oradan oraya ucusan yazilari sevmiyorum

Fandango says: hani bu yazanlari "ay sekerim cok guzel yazmissin" diye poh pohlayanlar nasil anliyor ki?! yazar bile bilmiyor neden/ne bahsettigini...

Hector LeMans says: okuyan da anlamadigi icin ‘’vay herhalde derin yazmis’’ diyor ve begeniyor bence. bu, bu sekilde giden bir kisir dongu. bir sik anlamadan konusmaca ve yazmaca
herkes aslinda benzer seyleri dusunuyor. peki sen nasil farkli ifade edebilirsin tamamen sacmalamadan? onemli olan o iste

Fandango says: filozof degiliz, mucit de degiliz. Dusuncelerimizin ordan burdan duyduklarimizin bir birlesimi. orasi kesin. Peki, bu dusunduklerimizi daha az mi degerli kiliyor?

Hector LeMans says:onlar sadece onceden kelimelere dokebilmis oluyor. onemli olan o bence. karsindakini aldatmadan basit cat cat diye koyuyor. zaten fikirler de oyle ortaya cikar,once taklit edeceksin ki kendini bulasin

Fandango says:bi kadeh doldurup geliyorum

Hector LeMans says: bi sigara icip geliyorum


-Fandango & Hector LeMans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder